vivalt-szkola blog

Twój nowy blog

Cieszę się, że są jeszcze osoby, które zaglądają na NASZE ‚stare śmiecie’.

Całkiem ładny szmat czasu stwierdziliśmy w – wprawdzie wąskim gronie – że wypadałoby zobić coś dla Vivaltu. Zamknięto NAM szkołę dwa lata temu, a MY nadal tu wchodzimy. O czymś to chyba świadczy. Jednak do rzeczy. Pomysł jest taki: stworzyć coś na kształt ‚muzeum’. Szczegóły nie są do końca opracowane, ale co Wy na to, by coś takiego utworzyć? By nie utracić wspomnień, by mieć miejsce, gdzie można zaglądać, by wspominać?

Jeśli jesteście za takim pomysłem i macie własne koncepcje, propozycje, bądź po prostu chcecie pomóc, piszcie na moje GG (4249076). Nie pozwólmy wymazać z Naszych wspomnień tej pięknej, wspaniałej magii.
Jak zawsze, liczę na Was, robaczki!

Wasza na wieki wieków Parlanka,
Kamila Grey.

PS. O ile dobrze pamiętam, za zgodą Wioletty Nighthaven się to odbywa.

Zapraszam na nową stronę Vivaltu.

Śledźcie newsy :) Już niedługo powinniśmy ruszyć.

Zlot 2006

804 komentarzy

Witam! Zapraszam serdzecznie na oficjalny zlot Vivaldzki, który odbędzie
się 28 sierpnia pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. Już od godziny
10 czekamy na przybyłych. Zbieramy się przed głównym wejściem, a
dokładniej pod czerwonymi strzałkami
(http://img465.imageshack.us/my.php?image=p8030203rj5.jpg). Żeby nikt
nie pomylił wejścia mamy zdjęcia jaki jest widok spod strzałek.
1. http://img255.imageshack.us/my.php?image=p8030206af2.jpg
2. http://img255.imageshack.us/my.php?image=p8030207qs2.jpg
3. http://img355.imageshack.us/my.php?image=p8030208sj0.jpg

Pod wejściem będą stały, dwie czarownice, wysoka brunetka Kamila Grey,
oraz niska brunetka w czerwonych okularach słonecznych Angelika
McDonald. Jedna z nich będzie trzymała fioletową chustę.
Proszę o zgłoszenia przybycia oraz godzinę przyjazdu (max. do godziny
12) wysłać do 15 sierpnia na numer komórkowy Kamili Grey.
Zapraszamy na zlot :) Pozdrawiamy, Kamila Grey, Angelika McDonald oraz
Łukasz Crowair, organizatorzy zlotu ^^.

Paula Greenfox pisała: „Wolę nadal kochać Vivalt, który się sypnął i zamknął, bez słowa „zamknięty”, bo w moim sercu, zawsze pozostanie.”

Coraz trudniej się oszukiwać. Vivalt po prostu nie działa.

Rozmawiałam dziś z Maćkiem Ravenstormem. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że lepiej oficjalnie zamknąć szkołę. Aby wszystko było jasne.

Ale Vivalt się odrodzi.
Zupełnie, zupełnie inny.

Mam nadzieję, ze rozumiecie, jak potrzebne są radykalne zmiany. Obecnie nikt nie ma tyle czasu, ile wymaga prowadzenie szkoły. Taki Vivalt, jakim go znacie nie ma szans na powodzenie. Wiec co mamy do stracenia?… W zasadzie nic.

Potrzebuję ludzi do współpracy. Przede wszystkim takich, którzy czegoś uczyli, lub są przekonani, ze mogą czegoś nauczyć ;) Teraz nie jest ważne czy ktoś był uczniem, nauczycielem czy duchem. Liczą się dobre chęci, pomysłowość i pracowitość.

Jeżeli chcecie współtworzyć nowy Vivalt albo jesteście ciekawi, jakie mamy pomysły – piszcie do mnie w każdej chwili :] Wiecie, jak się ze mną skontaktować.

I nie martwcie się straconym rokiem. Jakoś to rozwiążę. Osoby, które dotąd sumiennie pracowały na pewno otrzymają promocje do kolejnej klasy :)

Wioletta Nighthaven

Dobrze. trzeba sie wkoncu wziac za tą szkołę.
Nie chce słuchać waszych zasmarkanych pouczeń. Jak narazie poza wyjątkami nic nie robicie, prócz odchodzenia i plucia kwasem na wszystkich dookoła. Zrobie czystki z tego co zostało mi nadasłane i zmniejsze najwyżej licze osób w domach bo nie ma sensu zeby było was tyle skoro tak naprawde tylko nieliczni interesują sie Vivaltem. Tetrada bedzie- za dwa tyogdnie. Zmiana terminu spowodowana jest wyjazdami. po tetradzie przystepujemy do wystawiania ocen i egzaminów koncowych i poprawkowych – zeby było jasne. Jesli ktos ma zamiar odchodzic to niech robi to teraz, bo tylko bedzie przeszkadzal w naprawie tej szkoly. I jeszcze jedno. Ja nazywam się Ravenstorm i nie jestem Wiolettą Nighthaven wiec zrozumcie wkoncu nie mam zamiaru być jej kopią. Będe sie sugerował jej zdaniem i tym w jaki sposób prowadzila szkole ale mam zamiar zostać sobą. a teraz. Koniec tego teatru. Do roboty!

Nowym nauczycielem transmutacji i opiekunem Brumawu zostaje Łukasz Raigstone.

NAUCZYCIELE! wszystkie raporty slemy do niego!

wiadomość dla Ghobonów od Ani Sackville:
Ghoboni, jeżeli chcecie grać w Quidditha, powiadamiajcie mnie o tym mailowo, i tylko wyłącznie mailowo! Nie będę przyjmowała zgłoszeń na gg, czy na innym komunikatorze. Jeżeli chcecie być na jakimś stanowisku w reprezentacji Brumawu, przemyślcie to – wymaga to wielu treningów, odpowiedzialności za swoje stanowisko i koncentracja na nim. Chcę aby WSZYSTKIE zgłoszenia były w mojej skrzynce do piątku, do 19.00, nie później gdyż muszę wysłać skład drużyny dyrektorowi. PS: Sprawdzajcie także poczty, powysyłałam do wszystkich Ghobonów maile z potwierdzeniem chęci chodzenia do Vivaltu! [Do godz. 19.00] Anna Sackville, Brumaw, klasa II

Maciej Tamron, nauczyciel transmutacji i językoznawstwa, opiekun Brumawu, ziemmistrz z powodu ważnej sprawy prywatnej rezygnuje z życia magicznego. To niefortunne wydarzenie zbiegło akurat się z kryzysem który mamy w szkole. OSobiście żegnam Maćka bardzo serdecznie i mam szczerą nadzieję że jeszcze do nas powróci a póki co poszukuje od zaraz nauczyciela transmutacji i wolałbym aby tym przedmiotem zajął się ktoś z obecnej kadry. Jeśli taka opcja jest niemożliwa prosze o szybkie zgłoszenia. Drodzy Ghoboni, podobnie jak Parlani straciliście swojego opiekuna. W sobote podczas zebrania grona pedagogicznego wyłonie tymczasowych opiekunów dla tych domów, dlategoż też prosze o pewną obecność prefektów Brumawu i Caelinu.

Przychylam się proźby części ciała pedagogczinego o przesunięcie godziny zberania z 19.30 na 20.30. Sądze że w ten sposób umożliwię przybycie wszytkim belfrom i prefektom na czas. Obecnosć na tym zebraniu jest absolutnie obowiązkowa chyba że wystąpi jakaś wazna sprawa losowa. Ewantualne usprawiedliwienia prosze kierować do mnie przed zebraniem.

Co do spraw bierzących które włożyłem na barki prefektów, mianowicie:
- osoby przeznaczone do czystek
- skład drużyn Quiditcha
- lista stałych nicków na polchacie
wszystkie te sprawy a właściwie ich opracowanie ma spoczywać na mojej poczcie do piątku do godziny 20!

Nauczyciele! wszystkie zaległe raporty i ioony za zadania domowe kierujcie do mnie do CZWARTKU ponieważ do piątku strona organizacyjna musi być uzupełniona.

Pojawiła się kolejna przeszkoda. Aktualnie prof. Shadowcat znajduje się gdzieś we Francji a ja z przyczyn niezależnych ode mnie nie moge być w czwartek w Vivalcie trzeba rozwiązać sprawe Sabatu Janowego. Osobiście proponuje aby przenieśc go (ostatecznie, ten termin nie ulegnie już żadnym modyfikacjom) na poniedzialek, ponieważ w piątek wszyscy będziemy na różnych zabawach kończacych rok szkolny, w sobote jest zebranie kadry a niedziela jak to niedziela- zawsze coś wypada. Czekam na wasze zdanie i jeszcze raz przepraszam z zaistniałej sytuacji.

Do Vivaltu przybyło trzech nowych belfrów: prof. Karolina Devosea- ucząca Wiedzy o magicznych miejscach i rytuałach, prof. Maciej Darkblde, nauczyciel miotlarstwa i prof. Patrycja Mango- szanowana wykładowczyni historii magii. Powitajcie ich serdecznie i w razie czego służcie pomocą.

Ravenstorm

Tak jak zapowiadałem w Vivalcie rozpoczynają sie czystki niekompetentnej kadry nauczycielskiej. Z dniem dzisiejszym pracę tracą: Patryk Mexpot, Justyna Storm, Anita Flowerfly, Katarzyna Illuminagrave i Magdalena Disopuseid.
A co za tym idzie poszukujemy nauczycieli od: historii magii, miotlarstwa i WOMMIRu. Chętnych prosze o dokładne przemyślenie swojej decyzji – bycie nauczycielem w Vivalcie zobowiązuje do stawiania sie minimum na 3 lekcjach tygodniowo, pisania raportów, sprawdzania prac domowych i uczestnictwach we wszytkich posiedzeniach ciała pedagogicznego. Niekompetentni belfrowie bedą natychmiast usuwani.

Będąc przy temacie nauczycieli nie można nie wspomnieć o bardzo delikatnej kwestii. Mianowicie o pisaniu raportów. Informuje o tym każdego nowego nauczyciela ale skutków nie widać. To samo tyczy sie was, którzy uczycie tu od dłuższego czasu. Szablon raportu znajduje sie w linkach, szablon według którego napiszecie swój i jest to jedyny szablon, nic nowego nie wnosicie i nic nie pomijacie. Jesli nie macie danych by uzupelnic jakies pole piszecie „brak” lub stawiacie kreske. Innej możliwości nie przewidujemy w Vivalcie bo tak naprawde po jakims czasie nie wiadomo o co chodzi w tych raportach. Prosze odrazu Maćka aby prowadzila większą selekcje raportów – jesli dotrą do ciebie jakieś, nazwijmy to odszczepy, nie przyjmuj ich i sporzadaj liste osób które takowe raporty piszą. Wyciągniemy z tego odpowiednie konsekwencje.

Uczniowie! Przypomniam że w czwartek o godzinie 20 na błoniach zaczniemy świętować przesielenie letnie zwane potocznie sabatem janowym! Prosze aby wszyscy w miarę tego jak mogą stawili się na błoniach już o 19.50 abyśmy mogli w spokoju przeprowadzić ten jeden z najhuczniejszych sabatów w roku :)

Wspólnie z prof. Shadowcat postanowiliśmy wprowadzić pewną modernizację która pozwoli zapobiegać podszywaniu się tak pod uczniów jak i pod nauczycieli. Mianowicie – wkrótce w linkach pojawi się pełen spis stałych nicków na polchacie wszystkich vivaldczyków. Jeśli chodzi o uczniów prosze wysyłać swoje nicki do prefektów, ci natomiast niech wyslą pełną listę do swoich opiekunów którzy podpieczętowując ją przekazą ją mi. Nauczyciele swoje nicki bezposrednio sową do mnie. Kto jeszcze nie założył sobie konta na polchacie prosze jak najszybciej to zrobić. Pozwoli nam to nie tylko unikać przykrych sytuacji ale także rozdawać opy według potrzeby.

W Aqarorze zaszła pewna zmiana. Jako że Anna Vandom podczas roku szkolnego będzie przez więkość czasu poza vivaltem fukcje prefekta w porozumieniu z prof. Shadowcat obejmie Aurelia Witchyn. Ja się pod tą kandydaturą podpisuje i życze Li miłej pracy na stanowisku prefekta Aqaroru.

Podobna sytuacja miała meisjce w Igninie, gdzie dotychczasowy prefekt Magdalena Voxy zrezygnowała z nauki w Vivalcie. Na wniosek prefekta Miry Darkrose nowym prefektem Igninu zostaje Paula Greenfox.

coś jeszcze miałem napisać. zapomnialem.
A tak! Jako dyrektor musze niestety zrezygnować z fujkcji opiekuna Caelinu. Narazie zostawiam mój ukochany dom pod wodzą prefektów – Kamili i Łukasza- ale w najbliższym czasie wytypują kandydata/tke na to stanowisko.

NOWI W VIVALCIE:
Kamil Brachsharp, kl 1 Aqaror
Karolina Dovesa, kl 1 Aqaror
Olga Orion, kl 2 Aqaror

ODESZLI:
Magdalena Voxy, kl 2

Pamiętajcie o drugim zadaniu które odbedzie sie dzisiaj! szczegóły niżej.

JUTRO (NIEDZIELA) O 20.00 NAD JEZIOREM TITICACA ODBĘDZIE SIĘ II ZADANIE TURNIEJU TRÓJMAGICZNEGO! Mam nadzieję, że stawicie się licznie, by dzielnie kibicować naszym reprezentantkom ;) Join nad jezioro: jezioro-titicaca

Podziwiajcie nową stronę z zapisami :).

Trwa porządkowanie szkoły. Niedługo zostaną podane nowe terminy rozgrywek Quidditcha.

Przypominam, że 22 czerwca (czwartek) o godzinie 20.00 na błoniach odbędzie się Sabat Janowy!. W tym dniu nie ma lekcji.

W sobotę 24 czerwca o 19.30 w pokoju nauczycielskim odbędzie się obowiązkowe zebranie kadry nauczycielskiej i prefektów.

Wszyscy nauczyciele proszeni są o wypisanie wszystkich zaległych raportów, wystawienie zaległych Ioonów do przyszłego piątku (23.06).

Kapitanowie drużyn Quidditcha proszeni są o wysłanie składów drużyn do Macieja Ravenstorma najpóźniej do czwartku 22.06.

Prefekci i opiekunowie! Zajmijcie się wreszcie swoimi domami – do środy czekam na listę osób do wywalenia z każdego domu!

Niedługo rozwiązanie konkursu na Vivaldzką Powieść – strzeżcie się ;)

Nadal poszukujemy redaktorów Podszeptów z Vivaltu – chętni powinni zgłaszać się do Macieja Ravenstorma.

W przyszłym miesiącu rozpoczną się szkolenia kandydatów na mistrzów!

Nauczyciele – potwierdżcie swoją dalszą chęć uczenia w Vivalcie.

NOWI W VIVALCIE:
Sławomir Infantmild, nauczyciel Zielarstwa
Liliana Flavoumi, nauczycielka Wrózbiarstwa
Aleksandra McLive, nauczycielka ONMS
Laura Tsukino, Aqaror
Katarzyna Swithfood, Caelin
Aleksandra Underworld, Caelin
Ewa Creep, Brumaw

Shadowcat

172 komentarzy

Vivalt nadal będzie funkcjnował.

Chciałam tylko napisać, że odchodzę.

W najbliższym czasie rozliczę się ze wszystkiego – dodam do raportów Ioony za zadania domowe i dodatkowe, prześle do nowego dyrektora Wasze e-maile na które dotąd nie dopowiedziałam, oddam opy, zmienię tresci podstron. Proszę, byście od dziś wszystkie sprawy kierowali do prof. Ravenstorma.

Pozdrawiam po raz ostatni,
Wioletta Nighthaven

Dziś jednak nie odbędą się żadne lekcje ze mną (transmutacja z kl.3 i 1, językoznawstwo z kl.3 i wycvhowawcza). Przepraszam Was.
Tamron

Dzisiejsza lekcja ONMS z klasą III się nie odbędzie.

Minął już miesiąc tego roku szkolnego.
Na wstępie chciałabym pogratulować wszystkim, którzy dotrwali :) Powinniście być z siebie bardzo dumni, bo dużo osób zostało wyrzuconych… Przynajmniej wiecie, że Vivalt nie jest szkołą dla nygusów, a ktoś, kto nie przychodzi na lekcje i nie odrabia prac domowych nie ma szans na promocję do następnej klasy.

Podsumujmy ten miesiąc.

Największe szanse na zdobycie pucharu domów ma teraz CAELIN. Muszę przyznać, że w tym roku trafiła mu się wspaniała pierwsza klasa. Zaangażowanie pierwszaków w połączeniu z dobrą pracą, jak zawsze znakomitych klas II I III, zaowocowało aż 864 Ioonami. To ponad 200 więcej niż ma na koncie dom plasujący się na drugiej pozycji – IGNIN. Dom ognia wyprzedził Aqaror dopiero w ostatnich dniach, wiec jego sukces nie jest rzeczą pewną. Trzecie miejsce zajmuje AQAROR z 578 Ioonami (zaledwie 50 mniej niż Ignin!). Wstyd, Nikoni! Tyle lat otrzymywaliście puchar domów, a teraz zajmujecie trzecią pozycję… I ostatnie miejsce – BRUMAW. Co cieszy, Ghoboni sukcesywnie zmniejszają różnicę Ioonów pomiędzy ich domem, a domem piastującym trzecią pozycję… Obecnie ta różnica wynosi zaledwie 30 Ioonów!

Na chwilę obecną najlepszym kandydatem do miana ucznia roku wydaje się być Paula Greenfox z I klasy Igninu. Na jej koncie znajdują się obecnie 192 Ioony! Największym zagrożeniem dla Pauli jest teraz Łukasz Crowair z II klasy Caelinu, chłopiec, który zdobył już 150 Ioonów. Bardzo dobrze uczą się tez: Ania Sackville z II klasy Brumawu (128 Ioonów), Magda Cover z I klasy Caelinu (127 Ioonów), Krysia Windcat z II klasy Caelinu i Kamila Grey z III klasy Caelinu (123 Ioony).

A gdzie w tym rankingu miejsce dla Miry Darkrose, Agi Sandeliberate czy Li Witchyn, dziewczyn, które dotąd zostawały uczniami roku? Nie tylko ja zauważyłam, jak bardzo opuściły się w nauce.
Zmobilizować powinien się także Aqaror. Nikoni, w Waszym domu nikt nie przekroczył magicznej liczby 100 Ioonów! Naprawdę mnie to zastanawia… Co z wspaniałą III klasa, której przedstawiciele w zeszłym roku o tej porze mieli już na koncie po 200-300 Ioonów? Co z klasą II? Wciąż muszę odejmować Ioony drugoklasistkom z Aqaroru, bo w ogóle nie odrabiają prac domowych, o pojawianiu się na zajęciach ONMS nie wspominając. Prefekci, spoczęliście na laurach? Ci, którzy powinni być dla uczniów swojego domu wzorami sami mają po 30-60 Ioonów! Przecież wiem, że Aqaror stać na co najmniej 300 Ioonów więcej! Proszę, weźcie się w garść! Inaczej spadniecie na 4 pozycje i zostaniecie wielkimi przegranymi obecnego roku szkolnego!

Gdyby dziś wybierano prefektów zostaliby nimi:
W Igninie: Paula Greenfox i Wiola Source.
W Aqarorze: Martyna Medlock i Sylwia Moonlight.
W Brumawie: Anna Sackville I Agnieszka Sandeliberate.
W Caelinie: Łukasz Crowair I Magdalena Cover.
Czy to są obecni prefekci w Vivalcie? To powinno Wam dać do myślenia… Chyba niektórzy spoczęli na laurach.

Jak pewnie zauważyliście, Filip Thomas ma ostatnio mało czasu dla Vivaltu. Lojalnie złożył rezygnację z posady prefekta Brumawu. Bardzo mu za to dziękuję. Zachował się tak, jak powinien zachować się każdy Vivaldczyk na jego miejscu.
W związku z tym nowym prefektem Brumawu zostaje Ania Sackville z II klasy. Ann, pomimo zwolnienia na początku roku, uzbierała najwięcej Ioonów w swoim domu. Poza tym już od dawna wyręczała prefektów – informowała mnie o nieobecnościach nauczycieli, starała się załatwiać zastępstwa, udzielała informacji nowym uczniom. Gorąco gratuluję tego wyróżnienia! Oby nic nie ostudziło jej zapału :)

DŁUGOTERMINOWE ZWOLNIENIA DYREKTORSKIE
Anna Bones, Brumaw – 20.05. – 20.06. – mugolska szkoła (pozostało 0 dni zwolnienia)
Lilianna Swanlakle, Caelin – 23.05. – 23.06. – mugolska szkoła (pozostało 0 dni zwolnienia)
Agnieszka Subtlebird, Caelin – 24.05. – 24.06. – złamany palec (pozostało 0 dni zwolnienia)
Angelika McDonald, Aqaror – 24.05. – 3.06. – brak komputera; wyjazd na wycieczkę szkolną (pozostało 21 dni zwolnienia)
Martyna Medlock – 27.05. – 5.06. – remont w mieszkaniu (pozostało 21 dni zwolnienia)
Hanna Rivindil, Caelin – 24.05. – 24.06. – szlaban na komputer (pozostało 0 dni zwolnienia)
Paula Greenfox, Ignin – 29.05. – 9.06. – wycieczka szkolna (pozostało 18 dni zwolnienia)
Krystyna Windcat, Caelin – 5.06. – 9.06. – wycieczka szkolna (pozostało 25 dni zwolnienia)
Agnieszka Windcat, Caelin – 5.06. – 9.06. – wycieczka szkolna (pozostało 25 dni zwolnienia)
Mira Darkrose, Ignin – 30.05. – 10.06. – sprawy prywatne (pozostało 20 dni zwolnienia)
Sylwia Lindley, Caelin – 2.06. – 10.06. – wycieczka klasowa (pozostały 22 dni zwolnienia)
Ewa Recendiforce, Aqaror – 6.06. – 25.06. – problemy z komputerem (pozostało 11 dni zwolnienia)
Sylwia Moonlight, Aqaror 9.06. – 1.07. – wyjazd na Słowację (pozostało 8 dni zwolnienia)
Dominika McGuire, Brumaw 10.06. – 15.06. – zielona szkoła (pozostało 25 dni zwolnienia)
Łukasz Crowair, Caelin 11.06. – 16.06. – wyjazd do Jastarni (pozostało 25 dni zwolnienia)
Tomek Drageart, Caelin 13.06. – 19.06. – problemy ze szkołą (pozostało 24 dni zwolnienia)

NOWI W VIVALCIE:
Miłosz Silverwolf, uczeń I klasy Brumawu

ODESZLI:
Lena Mitrovith, nauczycielka zielarstwa

Zmiany

74 komentarzy

Godzina wychowawcza Brumawu zosatje przeniesiona na poniedziałek na godzinę 20:30.

Odszedł Kamil Moonblade, wiec nauczycielem językoznawstwa ponownie zostaje Maciej Tamron. Vivaldczycy, skończyło się leniuchowanie na językoznawstwie ;) Maciek to najlepszy i najbardziej wymagający nauczyciel tego przedmiotu, jakiego miał Vivalt. :]
W związku z tym lekcja językoznawstwa z klasą I zosatje przesunięta na wtorek na 20:30, z klasą II na środę na 19:00. Pora językoznawstwa w klasach III pozostaje bez zmian.

Wiadomość od prof. Greentea:
„Witam oto powtórka dla naszych zawodniczek, o która pani prosiła w notce.
Nie jestem pewna co bedzie na tt, ale domyślam się ze bd to podstawowe rzeczy. To co przypuszczam że będzie zamieszcze poniżej.
Oto moje przypuszczenia:
Historia zielarstwa:
Czyli kto zajmował sie zielarstwem, w jaki sposób, co robiono gdy odkryto że zajmowano się ziołami.
Rośliny trujące :
Podstawowe, najbardziej znane rośliny trujące takie jak np.:
Oleander pospolity, Naparstnica purpurowa itd. ( nie wiem czy będzie np. tytoń, heroina i takie tam z roślin bardziej mugolskich , ale warto sobie to też powtórzyć)
Najlepiej szukać takich roślin w googlach czyli zwykłej przeglądarce internetowej.
Rośliny lecznicze:
Sposoby leczenia za pomocą roślin, rośliny lecznicze,fitoterapia
Rośliny karakańskie:
czyli rośliny które pochodzą z krainy Karni.
Rośliny lecznicze a zarówno trujące:
Najprostsza powtórka.
Napary, maceraty, odwary czyli postacie leków ziołowych.
Substancje lecznicze.
Rośliny drapieżniki.
Czyli np. brzytwotrawa itp.
Zioła i ziólka.
Wydaje mi się że dziewczyny po takiej powtórce bedą bardzo dobrze przygotowane.”

Wiadomość od prof. Geteway:
„Dowiedziałam się, że na tym turnieju było obliczanie liczb numerologicznych z dat urodzenia. Gdyby coś takiego się powtórzyło, o wiele szybsze byłoby wpisanie poprostu odpowiednich danych w okienka, żeby komputer sam to obliczył.
http://horoskop.wp.pl/kat,15079,hnumerologia.html <=tutaj znajdziecie takie okienko.
http://www.astro.eco.pl/index.html <= ta strona też może się przydać.
http://www.parapsycholog.com.pl/ <= o i tu tez jest pare przydatnych rzeczy, juz na temat technik wrozenia.
Procz tego w wikipedii jest tez sporo o takich rzeczach i to opisane w fajny sposob, bo same konkrety, a nie wodolejstwo, dlatego polecam wam wikipedie, jej strony juz wam podawac nie bede:)
Jeśli macie jakieś pytania, to piszcie.”

Dotychczasowa pierwszoroczna Nikonka – Julia Treend została nauczycielką MWIO.

DŁUGOTERMINOWE ZWOLNIENIA DYREKTORSKIE
Anna Bones, Brumaw – 20.05. – 20.06. – mugolska szkoła (pozostało 0 dni zwolnienia)
Lilianna Swanlakle, Caelin – 23.05. – 23.06. – mugolska szkoła (pozostało 0 dni zwolnienia)
Agnieszka Subtlebird, Caelin – 24.05. – 24.06. – złamany palec (pozostało 0 dni zwolnienia)
Angelika McDonald, Aqaror – 24.05. – 3.06. – brak komputera; wyjazd na wycieczkę szkolną (pozostało 21 dni zwolnienia)
Martyna Medlock – 27.05. – 5.06. – remont w mieszkaniu (pozostało 21 dni zwolnienia)
Hanna Rivindil, Caelin – 24.05. – 24.06. – szlaban na komputer (pozostało 0 dni zwolnienia)
Paula Greenfox, Ignin – 29.05. – 9.06. – wycieczka szkolna (pozostało 18 dni zwolnienia)
Krystyna Windcat, Caelin – 5.06. – 9.06. – wycieczka szkolna (pozostało 25 dni zwolnienia)
Agnieszka Windcat, Caelin – 5.06. – 9.06. – wycieczka szkolna (pozostało 25 dni zwolnienia)
Mira Darkrose, Ignin – 30.05. – 10.06. – sprawy prywatne (pozostało 20 dni zwolnienia)
Sylwia Lindley, Caelin – 2.06. – 10.06. – wycieczka klasowa (pozostały 22 dni zwolnienia)
Ewa Recendiforce, Aqaror – 6.06. – 25.06. – problemy z komputerem (pozostało 11 dni zwolnienia)
Sylwia Moonlight, Aqaror 9.06. – 1.07. – wyjazd na Słowację (pozostało 8 dni zwolnienia)
Dominika McGuire, Brumaw 10.06. – 15.06. – zielona szkoła (pozostało 25 dni zwolnienia)

NOWI W VIVALCIE:
Blood Mary, duch
Patryk Mexpot, nauczyciel historii magii
Julia Shirley, nauczycielka mugoloznawstwa
Adrianna Buki, uczennica I klasy Brumawu
Alicja Flowerose, uczennica I klasy Caelinu
Karolina Blood-scar, uczennica I klasy Igninu
Sławomira Lastinex, uczennica I klasy Caelinu
Burgle, duch
Lena Mistrivith, nauczycielka zielarstwa
Mariola Littlelioness, uczennica I klasy Igninu
Karina Blake, uczennica I klasy Aqaroru

ODESZLI:
Katarzyna Whitehorse, uczennica I klasy Aqaroru
Kamil Moonblade, nauczyciel językoznawstwa
Róża Mangaise, uczennica I klasy Brumawu
Lidia Sheller, uczennica I klasy Brumawu
Dominika Heretical, uczennica I klasy Caelinu
Dominik Lark, uczeń I klasy Igninu
Sara Butterfly, uczennica I klasy Caelinu
Monika Greentea, nauczycielka zielarstwa
Michał Iphillin, uczeń I klasy Igninu
Patrycja Tomisza, uczennica I klasy Igninu
Joanna Demonican, uczennica I klasy Aqaroru
Weronika Angelroses, uczennica I klasy Aqaroru
Laura Tothanshelf, uczennica I klasy Aqaroru
Aurelia Thunderbolt, uczennica I klasy Brumawu
Lena gaudach, uczennica I klasy Caelinu
Aleksandra Fire-Book, uczennica I klasy Caelinu
Dawid Gry, uczeń I klasy Caelinu

Dziś o godz. 20:00 na Wzgórzu Strachu odbędzie się 1 Zadanie TT.

OCzywiście z III i IV lekcji jestescie zwolnieni.


  • RSS